Педагогічна майстерність – це висока майстерність навчання, виховання, що постійно вдосконалюється, доступна кожному педагогу, основи якої складають професійні знання, уміння і здібності.
А.Макаренко
Основні напрями діяльності закладу освіти на 2018/2019 навчальний рік
– виконання основних положень Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті; законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних, регіональних, міських та районних освітніх програм;– забезпечення виконання конституційних вимог щодо рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти;– створення належних умов для навчання і виховання дітей, розвитку інноваційної діяльності та педагогічної ініціативи;– формування інтелектуально розвиненої, соціально активної, морально і фізично здорової особистості;– дотримання норм безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу;– зміцнення матеріально-технічної бази закладу освіти.
Навчальна робота:
– забезпечення якісного виконання навчальних планів та програм;
– створення умов для навчання;
– організація диференційованого навчання учнів;
– продовження роботи з обдарованими дітьми, сприяння розвитку їх таланту, проводення індивідуальної роботи для самореалізації їх здібностей, залучення їх до різноманітних інтелектуальних змагань, конкурсів, турнірів;
– підвищення результативності участі в предметних олімпіадах, конкурсах, турнірах;– сприяння участі ;
– використання в педагогічному процесі нових сучасних технологій із залученням учнів до активної участі у ньому.
Виховна та соціальна робота:
– забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників освітнього процесу;
– виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод громадянина, почуття власної гідності, свідомогоставлення до своїх обов'язків;
– виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу;
– виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
– запобігання правопорушень учнів, організація профілактичної роботи з правового виховання;– сприяння засвоєнню духовних цінностей та ідеалів, виховання культури поведінки;
– розвиток прагнення до освіти, творчого вдосконалення, здатності до самодисципліни, самооцінки, вміння відповідати за свої вчинки;
– організація змістовної позакласної та позаурочної роботи;
– продовження роботи щодо вдосконалення шкільного самоврядування.
Методична робота:
– розробка та впровадження рейтингової оцінки професійної діяльності вчителів на основі результатів роботи (моніторинг навчальних досягнень, участь у олімпіадах тощо);
– розробка та впровадження у навчальний процес комп’ютерних технологій;
– забезпечення результативної участі вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня;
– виявлення нових педагогічних явищ, ідей, фактів, нових педагогічних цінностей;
– підвищення професійної компетенції вчителя, поширення та пропаганда передового педагогічного досвіду;– здійснення методичної допомоги молодим спеціалістам.
Адміністративна діяльність:
– адекватна оцінка особистого внеску кожного співробітника до результатів роботи школи;
– продовження системи управління закладом освіти на основі моніторингу.